کـــــــــــــــاش مــــيـــــدونــــســـتــــيـــــد...

کـــــــــــــــاش مــــيـــــدونــــســـتــــيـــــد...

کاش میدونستیدچه قدردوستتون دارم ولی...خجالتیم نمیشه بیام ومستقیم بگـــــــــــــــم...!=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

 کاش میدونستیدهرلحظه بیادتونم...ولی...تاحالابهتون نگفتـــــــــــم...! 

کاش میدونستید هرکی یادم بره شمارویادم نمیره...! うさぎ のデコメ絵文字

کاش میدونسید واقعاوازصمیم قلبم دوستتون دارم...! 

کاش میدونستیدبراتون این وبلاگو ساختم تاازخوبی هاتون بگـــــــــــم...!=?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

 کاش میدونستیدشمابرای من باهمه دبیرا فرق دارید شمامتفاوتید...! うさぎChan のデコメ絵文字

کاش میدونستید حضورتون توی مدرسه بهترین اتفاقـــــــــــــــه...! 

کاش میدونستیدنماز جماعت ها وقتی شما مدرسه اید چه قدرخوبــــــــــــــــــه،چه قدرقشنگــــــه...! =?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字

کاش میدونستید مهربونیتون نسبت به همه افراد مدرسه بیشتره...! 久しぶりのあにまるず のデコメ絵文字

کاش میدونستیدجدی بودنتون خیلی خوبـــــــــــه...! うさぎ のデコメ絵文字

کاش میدونستیداین وبلاگ اثبات اینه که من دوستتون دارم وبیادتونم...خیــــــــــــلی...! 

کاش میدونستیداینجاکسی براتون می نویسه...! あにまるず のデコメ絵文字

کاش میدونستیدخانم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستتون دارم...! =?utf-8?B?5YuV54mp?= のデコメ絵文字



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 دی 1394برچسب:, ] [ 19:22 ] [ (Zahra(Lover of Mrs.Fatehi ]
[ ]